Боларди, вуличні ліхтарі, тротуарні огорожі та дорожні стовпчики розкривають секрети життя міста.

The Guardian розповіли про те, що вносять в інфраструктуру міста болларди, вуличні ліхтарі, паркувальні стовпчики

Відоме видання недавно розмістило в одній зі своїх рубрик цікаву статтю, яку ми хотіли б коротко переказати нашим читачам. Автор розмірковує про те, що зовсім не відомі багатолюдні сквери, і навіть не музеї розкривають загадкову логіку і принципи функціонування міського організму, а саме такі ось дрібні повсякденні предмети, як садово-парковий ліхтар, боллард або паркувальний стовпчик - саме вони названі в статті " деталями Lego ", які благополучно допомагають зібрати конструктор" Твоє місто ".

Але англійці, відомі своєю уважністю до деталей у всьому, пішли навіть далі: не тільки поміркували в статті про те, як важливі для міста непримітні дорожні стовпчики, тактильна плитка на тротуарах, болларди в урядових кварталах і вуличні ліхтарі всюди, а й створили Музей прозаїчно речей як мем на противагу Музею Сучасного Мистецтва в Нью Йорку.

Музей паркувальних стовпчиків, боллардов і вуличних садово-паркових ліхтарів

"MoMu is pitched as MoMa's opposite, celebrating the urban ordinary." - ось як мовою оригіналу прозвучало коротке пояснення суті музейного простору як святкування буденності речей, які наповнюють міський простір всюди: банкомати (на деяких, як уточнює автор статті, є табличка, датується його винахід в 1967 році); тротуарні огорожі; вуличні садові ліхтарі; каналізаційні люки - все це і багато іншого здається непомітним і, можливо, неважливим, але насправді має особливе функціональне значення і важливо для функціонування міста як злагодженого механізму.

"Созі" - гіпер-маркет звичайних, але потрібних речей в стилі MoMu музею в Лондоні для благоустрою міста

Творці музею MoMu, можливо, і мали на меті рекламувати ім'я брендингового агентства, яке його створило, але все ж був і інший посил: привернути увагу до прихованої важливості і функціональності об'єктів благоустрою міст, вулиць, доріг, а також підкреслити, що саме паркова лава, антіпарковочний боллард, мобільні огорожі, навіть колесовідбійники - все це розкриває дух міста інакше, по-іншому, ніж ми бачимо його на глянцевих сторінках брошур для туристів і на постових подарункових листівках.

Чому ця стаття в The Guardian привернула нашу увагу, так тому що подумалося, а адже наша місія саме в оформленні, створенні, благоустрій неповторного міського простору, наша місія - в вибудовуванні ледь вловимих міських рис, які і є найважливіші в дусі урбан стайл.


sozi.com.ua - гіпер-маркет "Созі" - все для благоустрою міста, вулиць і доріг.



Супутні Товари

Написати відгук
Увага: HTML не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
    Погано           Добре